|
Gimnazjum nr 164 z Oddziałami Integracyjnymi w Warszawie ul. Ostródzka 175, 03-289 Warszawa tel. (22) 741-60-45
|
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 6971 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
|   | GIMNAZJUM Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI
- proponujemy naukę w klasie: - ogólnej rozwijającej wiedzę i zainteresowania ucznia z językiem angielskim w wymiarze 3 godzin tygodniowo, zdawanym na egzaminie gimnazjalnym - z rozszerzonym językiem angielskim - sportowej o profilu piłka nożna i lekka atletyka z językiem angielskim w wymiarze 3 godzin tygodniowo, zdawanym na egzaminie gimnazjalnym i 10 godzin wychowania fizycznego - integracyjnej z językiem angielskim, w wymiarze 3 godzin tygodniowo, zdawanym na egzaminie gimnazjalnym; mała, kameralna klasa, w której pracuje dwóch pedagogów
|
O nas
W naszej szkole młodzież rozwija swoje zdolności
i umiejętności oraz uczy się, co trzeba dzisiaj wiedzieć,
aby poznać jutro i umieć sobie radzić pojutrze.
CELEM NASZEGO GIMNAZJUM JEST:
- kształcenie i wychowywanie dzieci oraz ich przygotowywanie do nauki
w szkołach ponadgimnazjalnych i życia we współczesnym świecie
- zapewnienie niezbędnych warunków do rozwoju intelektualnego, emocjonalnego, duchowego i fizycznego
- rozwijanie u uczniów poczucia odpowiedzialności, miłości do ojczyzny oraz poszanowania dla polskiego dziedzictwa kulturowego
- kształcenie i wychowywanie w duchu tolerancji, humanizmu i patriotyzmu
- przekazywanie wiedzy o społeczeństwie, o problemach społecznych, ekonomicznych kraju, świata, o kulturze i środowisku naturalnym
NASZE ZADANIA REALIZUJEMY POPRZEZ:
- tworzenie przyjaznych i bezpiecznych warunków pracy każdemu uczniowi i nauczycielowi
- uwzględnianie w swojej działalności indywidualnych potrzeb emocjonalnych i poznawczych uczniów, zapewnienie im bezpieczeństwa i możliwości rozwoju
- stosowanie systemu pomocy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej, specyficzne potrzeby edukacyjne należy rozumieć jako trudności w uczeniu się odnoszące się do uczniów w normie intelektualnej, o właściwej sprawności motorycznej i prawidłowo funkcjonujących systemach sensorycznych, którzy mają trudności w przyswajaniu treści dydaktycznych, wynikające ze specyfiki ich funkcjonowania poznawczo-percepcyjnego
- systematyczne udzielanie uczniom pomocy w odkrywaniu ich uzdolnień i zainteresowań
- umożliwienie uczniom wybitnie uzdolnionym realizowania indywidualnych programów nauczania
|
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|